Blog
Czy można pozyskiwać partnerów biznesowych na nowym rynku zagranicznym bez budowania świadomości marki?
Ekspansja na nowy rynek zagraniczny bez wcześniejszej rozpoznawalności marki to wyzwanie, ale nie mission impossible. Istnieją skuteczne sposoby na zdobycie zaufania i nawiązanie relacji z potencjalnymi partnerami – od kampanii lead generation, przez udział w branżowych wydarzeniach, aż po strategiczne współprace z lokalnymi firmami. Jednak czy pozyskiwanie kontaktów biznesowych bez budowania świadomości marki jest długoterminowo opłacalne? Sprawdź, jakie strategie działają najlepiej i jak uniknąć "przepalania" budżetu. >>
Reklama okien i drzwi w Internecie. Jak to się robi?
Social media czy Google Ads w branży okien i drzwi zaczynają odgrywać kluczowe znaczenie dla sprzedaży. Czy Twoja firma skutecznie reklamuje się w sieci? >>
Google Analytics 4: dla sklepu w branży budowlanej i nie tylko
Na podstawie danych sklepu z Google Analytics możesz śledzić zwyczaje swoich klientów. Dzięki nowej wersji Google Analytics 4 w sklepie będziesz mógł m.in. analizować zachowania klienta na Youtubie i jeszcze lepiej projektować jego ścieżkę. Co jeszcze się zmieni? >>
Angielskie skrótowce w korespondencji biznesowej
Często korespondujesz w języku angielskim? Poznaj skróty, które przyspieszą i ułatwią Ci komunikację w języku angielskim. >>
Jak reklamować się na Pinterest?
Reklama na Pinterest! Pinnerzy znajdują to co lubią, a Ty rozwijasz swoją działalność.
Portal społecznościowy Pinterest jest wielką kopalnią inspiracji, także tych zakupowych. Królują w nim obrazki z podpiętymi linkami do miejsc w całej sieci. Serwis ten oczywiście oferuje płatne reklamy. Dlatego też opowiemy czy warto i jak reklamować się na Pintereście. W artykule znajdziesz informacje o nowościach 2022, formach i rodzajach reklamy oraz jak skonfigurować efektywną kampanię reklamą. >>
Co to jest reklama natywna, czym się różni od artykułów sponsorowanych?
Część osób może mylić teksty sponsorowane z artykułami natywnymi. Zacznijmy od samego znaczenia słowa "natywny", które określa coś wrodzonego, właściwego lub takiego, jakie jest w warunkach naturalnych. >>
Jaką wybrać agencję marketingową polską czy zagraniczną? Poznaj wady i zalety
Szukasz agencji marketingowej, która działa na rynkach zagranicznych? Zapewne zastanawiasz się, czy wybrać polską czy zagraniczną? Przed takim wyborem często stoją właściciele firm lub pracownicy Działów Marketingu. Jak zawsze są plusy i minusy. Postanowiliśmy je przybliżyć, oczywiście zdajemy sobie sprawę, że każdy rynek ma swoją specyfikę i każda firma ma odrębną strategię rozwoju. >>