Kampanie reklamowe
Twoja oferta jest nieograniczona terytorialnie? Działaj i dotrzyj do klientów z wielu państw dzięki kampanii reklamowej. Rozwiń swoją działalność, dobierzemy dla Ciebie odpowiednie kanały i formy reklamy.
Obecnie prowadzimy kampanie dla naszych klientów we Włoszech, Francji, Polsce, Austrii, Niemczech, Słowacji, Czechach, Hiszpanii, Anglii, Irlandii i na Węgrzech.
Poznaj zalety reklamy digital marketingu:
- Płatność za kliknięcia - płacisz tylko wtedy, gdy odbiorca zainteresuje się Twoją ofertą i kliknie w reklamę, która prowadzi do Twojej strony internetowej.
- Szybki efekt - zaraz po uruchomieniu kampanii Twoja oferta może pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
- Precyzyjne targetowanie - reklama trafia do osób pasujących do profilu Twojego klienta
- Duża elastyczność - pozwala w każdej chwili na zmianę budżetu lub contentu reklamy, tak aby jak najlepiej dostosować do osiągnięcia zamierzonego celu
- Przyczynia się do wzrostu sprzedaży - dzięki wielu kanałom reklamowym umożliwia dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży
- Kontrola - system pozwala na pełną kontrolę nad emisją reklam Google Ads i wyświetlanie ich właściwym odbiorcom
- Cel reklamowy - dzięki jasno zdefiniowanym celom, system pozwala osiągać zamierzony cel
- Kontrola kosztów - możesz jasno określić, ile chcesz przeznaczyć na kampanię
- Zwiększenie sprzedaży - dzięki reklamom nakierowanym na konwersję zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie
- Wielokanałowość - reklamy wyświetlają się na Facebooku, Instagramie, Audience Network, Marketplace, a w przypadku reklam wideo w video typu in-stream.
- Budowanie marki - opowiedz o sobie swoim potencjalnym Klientom tym samym zwiększysz świadomość marki
- Grupy odbiorców - system pozwala jasno zdefiniować grupę odbiorców, dlatego też ze swoim komunikatem docierasz do ściśle określonych odbiorców
- Dla wybranych - Jedynie 30 krajów ma możliwość prowadzenia kampanii reklamowych. Wciąż jednak niewielu krajowych reklamodawców aktywnie promuje się na tym portalu. Warto to wykorzystać, gdy czujność konkurencji jest jeszcze uśpiona.
- Skuteczność - Pinterest jest najskuteczniejszy w kierowaniu ruchu internetowego na strony sklepów ze wszystkich platform społecznościowych – o ok. 33% efektywniejszy od Facebooka i aż o 200% efektywniejszy od Twittera
- Jest swojego rodzaju hybrydą przy konfiguracji reklam ponieważ posiada komplilację funkcji Google ads i Facebook ads
- To medium w pierwszej kolejności powinny rozważyć marki, które: kierują działania marketingowe do kobiet, mają ofertę dla młodych mam, działają szczególnie w branży wnętrzarskiej, modowej, turystycznej, kulinarnej, auto-moto.
LinkedIn jest idealnym miejscem do prowadzenia działań reklamowych w obszarach HR oraz B2B. W sieci tej zdecydowanie łatwiej pozyskać zainteresowanie i nawiązać kontakt w celach rekrutacyjnych czy typowo biznesowych.
- Targetowanie – bardzo precyzyjny system targetowania i wiarygodności, docieramy do właściwych osób, pracowników i/lub pracodawców
- Wysoka skuteczność - cechuje się wysokim współczynnikiem pozyskiwania kontaktów B2B
- Kreowanie wizerunku rzetelnego pracodawcy – jest najlepszym serwisem do realizowania kampanii Employer Brandingowych
- Skuteczny format InMail - idealne rozwiązanie jak chcesz zrealizować skuteczną kampanię mailingową
- Mniejsza konkurencja – umiarkowana ilość contentu reklamowego w serwisie LinkedIn w stosunku daje kampanii większy zasięg.